8 vynikajúcich jóga pozícii, ktoré môžete urobiť za 8 minút pre úľavu od bolesti chrbta. Ľahký foto+video návod.

Mnoho ľudí vedie sedavý spôsob života v dnešnom svete, a to môže spôsobiť bolesť chrbtice a bráni mobilite. Preto je veľmi dôležité pre udržanie pružnosti bokov.

Bolesť chrbta môžu spôsobiť rôzne problémy, vrátane:

  • zlé držanie tela – Predná časť bokov, hip flexor, je hlavný stabilizátor panvy. Preto v prípade, že hip flexors sú oslabené, môže to viesť k nerovnováhe a zlému držaniu tela.
  • Svalovej nerovnováhy – dlhšie sedenie .V sede sú preťažené, ale oni sú tiež oslabené a nie sú použité všetky svalové skupiny.
  • Bolesti chrbta – Preťažené svaly donútia panvu  posunúť sa dopredu, ak sme neprirodzene naklonený, a tak vytiahnuť svaly dolnej časti chrbta.

Ak trávite väčšinu svojho času sedením, moholo by byť veľkým prínosom, že robíte tieto naťahovacie cvičenia. Tie zlepšia pohyblivosť a zvýšiia svoju silu. Okrem toho,  zvýšite flexibilitu vašich bokov.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tieto preťahovacie cvičenie z Jógy môže výrazne zlepšiť flexibilitu bokov a podporovať ich zdravie a vaše boky a nohy bude oveľa silnejšie.

 

You Might Also Like