8 spôsobov, ako si vytvarovať svaly na bruchu bez brušákov! Tieto cvičenia sú úžasne ľahké a zábavné!

Existuje pár dôvodov , prečo vymeniť sklapovačky za niečo nové, keď príde na transformáciu brušného svalstva. Sklapovačky sú bolestivé pri prevedení a spôsobujú zablokovanie krčnej chrbtice , pokiaľ sa neurobia správne. Ale najdôležitejšie je, že neprocvičí celú oblasť svalov na bruchu. V tomto článku vám ponúkame tréning , ktorý zasiahne celú zónu brušných svalov a dosiahnete požadovaných výsledkov.

1) Drevorubačský drep

Začnite s nohami na šírku ramien a rukami nad hlavou, natiahnite sa doľava

Pri drepu, udržujte váhu na pätách a boky sťahujte dozadu, ruky spojte a preneste ich medzi nohy

Zdvihnite sa zo drepu a natiahnite sa doprava

Opakujte 20 krát

2) Plank s dotykom kolena 

Začnite v pozícii dosky na rukách, ramená, lakte a zápästia v rovine

Zdvihnite sa do pozície prehnutého psa, zatiahnite brucho a boky tlačte hore, oprite sa o pravú ruku a ľavou rukou sa dotknite pravého kolena

Vráťte sa do pôvodnej pozície a opakujte 16 krát na každú stranu

3) Kris kros drep 

Postavte sa s nohami na šírku ramien a rukami za hlavou

Ohnite kolená, urobte drep, kolená udržujte za členky

Postavte sa a zdvihnite ľavé koleno k pravému lakťu

Z tejto pozície sa vráťte do drepu a opakujte na druhej strane. Opakujte celkom 20-krát

4) Výpad s twistom

Urobte zo stoja výpad pravou nohou vzad. V tejto pozícii udržujte koleno nad členkom a kolená v pravom uhle

Otočte trup doľava is rukami

Vráťte sa do stredu a potom hore do stoja, opakujte 16 krát na každú stranu

5) Horolezec

Začnite v pozícii dosky na rukách

Pritiahnite ľavé koleno k pravému lakťu

Odskočte ľavou nohou vzad do Plank, potom pritiahnite pravé koleno k ľavému lakťu

Opakujte 20 krát na každú stranu

6) Vysoké kolená 

Postavte sa s rukami pred hrudníkom a ruky zatnite v päsť

Pritiahnite ľavé koleno k trupu, otočte telo a priblížte pravý lakeť k ľavému kolenu

Preskočte na ľavú nohu a pritiahnite pravé koleno k ľavému lakťu

Opakujte 15 krát na každú stranu

7) Hore a dole

Zdvihnite pravé koleno k hrudníku, spojte ruky nad hlavou

Preskočte na druhú nohu a pritiahnite ľavé koleno k telu, spojte ruky pod ľavým kolenom

Skáčte z nohy na nohu a opakujte, vykonajte 10 opakovaní na každú stranu

8) Točivý výpad

Vykročte pravou nohou do strany, ohnite ľavé koleno, zatnite brucho

Pravú nohu držte rovno a prejdite do výpadu, telo vytočte doľava

Vráťte sa do pôvodnej pozície, pritiahnite ľavé koleno k telu a ruky hore

Opakujte 10 krát na každú stranu

You Might Also Like