8 extra ľahkých, nenáročných cvikov, ktoré vám pomôžu spáliť tuk bez behania! Pozrite sa, ktoré sú to.

Ak je vaším cieľom zhodiť niekoľko kilogramov a vylepšiť si kondíciu, existuje mnoho spôsobov, ako to dokázať, ale nie všetky vám dávajú výsledky, ktoré chcete, tak rýchlo a efektívne ako ten, ktorý sa chystáme odhaliť v tomto článku.

Doba tréningu a počet rôznych cvičení, ktoré vykonávate, nie sú kľúčovými faktormi, ktoré prispievajú k strate váhy – ale cvičenie, ktoré ste si vybrali, značne ovplyvňuje výsledok. Pre dosiahnutie najlepších výsledkov nemusíte vykonávať dlhého nudného kardia , alebo jogging. Namiesto toho skúste tréning s využitím telesnej hmotnosti a skúste zlepšiť svoju silu, kondíciu a zloženie tela.

1) Angličáky

Sú skvelé, pretože zasahujú každú hlavnú svalovú skupinu vo vašom tele a zvyšujú srdcovú frekvenciu takmer okamžite. Môžu byť ťažké, ak s nimi začínate, ale určite vám pomôžu lepšie spáliť brušný tuk, než hodiny a hodiny pravidelného kardia.

2) Príťahy

Príťahy sú výkonné stará školské cvičenia, ktorá vám môžu pomôcť vytvoriť silná chrbát, zlepšiť držanie tela a tónovať celé telo. Stručne povedané, priťahovanie je absolútnou nutnosťou pre každého, kto chce zlepšiť zloženie tela a celkovú silu.

3) Drepy

Drepy sú univerzálnym a skvelým pohybom pre úplné pretvorenie zadku, stehien a nôh. Potom, čo získate dostatok zdatnosti s vlastnou váhou, vyskúšajte ich s činkami pre ešte lepšie výsledky.

4) Kľučky

Kľučky pomáhajú posilniť vaše ramená, tricepsy a hruď, a zároveň maximálne aktivovať vaše jadro, najmä brušné svaly. Okrem iného, ​​pevné a silné jadro tela zlepší váš postoj, zdravie a stabilitu.

5) Výpady

Výpady prichádzajú s radom veľkých výhod, vrátane budovania pevného zadku, silných stehien a lýtok a zvyšujúce sa pevnosti stredu tela. Pravidelné vykonávanie týchto cvikov vám pomôže rýchlejšie chudnúť a zlepšíte svoju flexibilitu.

6) Pavúk

Tento podceňovaný pohyb sa účinne zameriava na vaše brucho, hruď, ramená a triceps. Okrem zlepšenie pohyblivosti vašich bokov a tónovanie vašich svalov v strede tela, pavúk zvýši vašu tepovú frekvenciu a pomôže vám spáliť viac tuku.

7) Doska

Toto jednoduché cvičenie je jedným z najlepších, pokiaľ ide o posilnenie stredu tela, tónovanie zadku a stehná a zlepšenie odolnosti v brušných svaloch a chrbte. Dlhý zoznam výhod tiež zahŕňa lepšie držanie tela, rovnováhu a celkovú silu.

8) Skákanie cez švihadlo

Vedeli ste, že skákanie cez švihadlo po dobu 10 minút zodpovedá behu po 8 minút? A dokonca aj skákanie v miernej rýchlosti spáli okolo 15 kalórií za minútu. Toto cvičenie je vynikajúci pre spaľovanie kalórií, zlepšenie agility a budovanie silnejších ramien a nôh, takže ak nenávidíte beh, môžete ho nahradiť preskakovaním švihadlá pre ešte lepšie výsledky.

You Might Also Like