6 naťahovacích cvikov, ktoré by ste mali vykonávať keď vstávate z postele, aby ste sa cítili celý deň skvele

Plánovanie vašich každodenných aktivít rozhodne nie je prvá vec , ktorú by ste mali urobiť v dopoludňajších hodinách. Mali by ste sa sústrediť na svoje telo a myseľ , čo udrží Vaše zdravie na optimálnej úrovni.

Skúste tieto jednoduché cviky pre posilnenie vášho tela. A áno, môžete cvičiť pod prikrývkou!

1) Pretiahnutie celého tela

Nadýchnite sa, položte ruky nad hlavu, zatiaľ čo spojíte prsty k sebe. Prevráťte dlane smerom k stene, a potom od vás. Majte kolená rovno a prsty na nohách pretiahnite. Držte telo v tejto polohe po dobu 5 sekúnd. Vydýchnite a relaxujte. Preveďte 3 opakovania. Tento cvik uvoľní a posilní Vaše telo.

2) Pozícia čísla 4

Pokrčte pravú nohu a cez ľavú nohu položte pravé koleno. Takto sa dostanete do pozície čísla 4. Zhlboka dýchajte po dobu 5 sekúnd, a vymeňte nohy. Tento cvik zvyšuje flexibilitu kĺbov a zadku.

3) Ohnutie k podlahe

Položte svoje nohy na zem a pokrčte kolená. Natiahnite sa k podlahe rukami, ktoré budú visieť nad kolenami. Natiahnite hlavu smerom k podlahe. Počítajte do 5 a relaxujte Toto je pekný spôsob, ako prebudiť váš chrbát a tiež váš mozog dostane dostatok kyslíka.

4) Kolená k hrudníku

Položte sa na chrbát a pokrčte kolená. Objímte kolená, zatiaľ čo je pritiahnete k hrudníku. Tento cvik dokáže zázraky v oblasti dolnej časti chrbta a stimuluje telo i myseľ. Brooke Blocker, učiteľ jogy hovorí, že pre dosiahnutie optimálnych výsledkov, by ste mali v pozícii vydržať 10 sekúnd.

5)  Bočné twist

Natiahnite ruky vpravo od trupu. Nohy pretiahnite do opačnej strany. Ramená udržujte na podložke. Zostaňte v pozícii po dobu 10 sekúnd a vymeňte strany. Tento cvik podporuje krvný obeh a pretiahne svaly okolo chrbtice.

6) Predklon v sede

Posaďte sa na posteľ a pretiahnite nohy. Nadýchnite sa, a s výdychom sa natiahnite k prstom na nohách. S ďalším nádychom sa natiahnite ešte o kúsok viac, krk pretiahnite vpred. Preveďte 10 opakovaní a odpočívajte.

Tento cvik pripraví telo na každodenné aktivity, zvlášť dlhé sedenie. Pretiahnete chrbát, chrbticu a panvu.

You Might Also Like