5 jednoduchých cvikov, ktoré zmenia zázračne vaše telo behom 4 týždňov. Vyskúšajte a určite neoľutujete.

Zdá sa, že všetci sníva o zdravie a kondíciu v týchto dňoch. A zatiaľ čo sa mnohí ľudia rozhodnú ísť po ceste drahé posilňovne a členstva, špeciálneho vybavenia a magických doplnkov, potom sú tu Tí, ktorí chceli, aby to jednoduché – jesť menej, ale zdravo a vykonávať cvičenia doma . A kto dostane lepšie výsledky?

Uhádli ste. Všeobecne platí, že ľudia, ktorí nezabúdajú, že ich ciele závisí predovšetkým na nich a dokážu zaviesť zdravšie návyky do svojich jestvujúcich životných štýlov, bez príliš spoliehali na externé nástroje a trendy, sú ľudia, ktorí dosiahnu udržateľný pokrok a vedú šťastnejší život.

 Inštrukcie:

  1. doska

    Je to prakticky statické cvičenie s jedným pohybom, ktoré vám pomôže vytvoriť jadro tela z ocele, posilnenej brucho a silná ramená. Stačí sa dostať do pozície kľučku na podlahe, ohnúť lakte o 90 stupňov a oprieť sa o lakte, predlaktia a chodidlá, vytvorte priamku od hlavy k nohám, potom držte tak dlho, ako môžete bez pohybu pasu alebo zadkom.

  2. kľučky

    Klik dokáže využiť všetky svalové skupiny v tele, čím vám pomáha spevniť celé telo.

    Začnite v pozícii dosky, ruky držte pod ramenami a vytlačte telo hore, udržujte priamku s nohami, chrbtom a zadkom. Znížte telo rovnakým spôsobom a opakujte.

  3. drepy

    Drepy posilňujú pozadie, stehná a lýtka, tiež stred tela a posilňujú spaľovanie tuku.

    Pri štandardných drepov by mali byť nohy od seba vzdialené na šírku ramien alebo ľahko širšie. Roztiahnite ruky pred seba a sadnite si dole a držte hlavu smerom dopredu. Uistite sa, že sa chrbát neprehýbajú. Držte sa dole, kým vaše stehná nie sú paralelné s podlahou (pokiaľ je to možné). Zatlačte späť do pat.

  4. vták

    Z pozície dosky sa postavte na kolená a ruky a súčasne pretiahnite jednu nohu a opačnú ruku, udržujte obe dokonale rovné. Chvíľku vydržte a potom opakujte s druhou rukou a nohou. Toto cvičenie posilňuje brucho a dolnú časť chrbta.

  5. zdvíhanie zadku

    Perfektné cvik pre zhadzovanie telesnej váhy, posilňuje zadok a stehná, brucho a chrbát.

    Ľahnite si na chrbát na podlahe s ohnutými kolenami a plochými nohami. Roztiahnite ruky von po stranách pod uhlom 45 stupňov. Vytlačte zadok nahor a zdvihnite boky smerom k stropu a uistite sa, že neprehýbajú panvicu. Zdvihnite je čo najviac a vytlačte zadok. Pomaly sa znižujte a opakujte.

You Might Also Like