5 jednoduchých cvikov, ktoré Vám zabezpečia vytúžené prsia

Plastická chirurgia nie je jediný spôsob, ako zväčšiť veľkosť vašich pŕs – v skutočnosti cvičenie je tá správna cesta a najbezpečnejší spôsob, ako to dosiahnuť. V tomto článku sa s vami podelíme o niekoľko jednoduchých cvikov, ktoré môžete vykonávať doma. Ak budete cvičiť každý deň, budete vidieť a cítiť ten rozdiel.

Teraz, ako sa cvičením dopracovať k väčšej veľkosti pŕs? Počas tréningu, budú Vaše prsia nútená zabrať, pretože cvičením budete budovať prsné svaly a tuk a žľazového tkaniva vo svojich pŕs. Existuje veľa cvičení, ktoré môžete vykonávať, aby ste mali veľké a pevné prsia.

  1. Kľučky pre zväčšenie pŕs

Obe dlane umiestnené na podlahe, s rukami a nohami ďaleko od seba. Pokrčte lakte a udržte sa v nízkej výške, zdvihnite sa a znovu dosiahnite predchádzajúcej výšky. Toto cvičenie môžete vykonať pri opretie o Vaše chodidlá, alebo kolená.

  1. Kľučky o stenu

Sú takmer rovnaké, ako normálny kľučky, ale tentoraz budete musieť použiť múr, aby ste sa o ňu opreli, zatiaľ čo sa vraciate hore tak, že položíte svoje dlane na stenu a udržujete Vaše paže ohnuté.

  1. Rozpaženia s činkami

Činky sú nevyhnutné pre toto cvičenie. Držte činky pevne rukách a roztiahnite ich do strán rovnobežne s podlahou. Zdvihnite činky a zároveň znížte svoje ruky do počiatočnej polohy.

  1. spúšťanie dole

Tento cvik môžete vykonávať s lavičkou, alebo na zemi. Oprite sa tvárou nahor o chodidlá a dlane. Znížte sa tak, že ohnete lakte, tesne nad zemou sa opäť zdvihnite. Tento cvik posilňuje okrem hrudných svalov tiež tricepsy.

  1. vysoké kľučky

S rukami umiestnenými na podlahe, oprite si nohy o stôl, alebo pohovku. Zdvíhajte nohy, kým už nemôžete ísť ďalej, potom sa znížte a tlačte sa opäť nahor. To sa môže zdať ťažké, ale je to naozaj funguje a poriadne posilníte prsné svaly.

You Might Also Like