5 jednoduchých, ale veľmi účinných cvičení, ktoré môžete praktizovať kdekoľvek chcete.

Tu je 5 jednoduchých, ale veľmi účinných cvičení:

1. Sumo

Uvoľnite ramená a postavte sa rovno. Potom môžete ľahko urobiť polovičný drep, položiť ruky na kolená.Budte v tejto polohe po dobu 15 sekúnd. Asi desaťkrát opakujte.

2. Buddha

Dajte svoje dlane dokopy a robte drepy. Potom sa môžete cítiť napäto v ramenách a chrbte. Cvičenie zlepšuje rovné držanie tela. Tiež je nutné kontrolovať pozíciu chrbta a mať istotu, že nemáte hlavu dole. Mali by ste opakovať tento cvik desaťkrát.

3. Jazda

Urobte poldrep a rozšírte nohy najviac ako sa len bude dať a k tomu rozprestrite ruky. Potom sa môžete vrátiť do pôvodnej polohy. Tento cvik desaťkrát zopakujte.

4. Balet

Správne miesto pre toto cvičenie je na zadnej strane stoličky, ktorávám bude dokonale vyhovovať. Pozícia z predchádzajúceho cvičenia je ideálna pre toto. Teraz sa chytte jednou rukou stolličky a jednú nohu dajte hore na bok. Svaly vnútornej strany stehien budete cítiť.

5. Prsty

Oprieť o stoličku, a narovnať svoje telo. Potom sa postaviť na prsty na nohách. Minúta je dosť držať sa v tejto pozícii. Ak nie ste leniví, budú tieto jednoduché cvičenia rýchlo transformovať vašu postavu. Tento druh cvičenia bol vyrobený pre ženy, ktoré nemali dostatok času pre šport a sú vždy v zhone.

You Might Also Like