5 efektívnych cvikov na stehná iba v 6 minútach. Získajte na leto sexi stehná a zadoček!

Dnes sa zameriame na stehná a zadoček , pretože vieme, že milujete posilňovanie práve tejto oblasti Vášho tela. Počas tohto cvičenia pre sexi stehná a zadoček nebudete potrebovať žiadne závažia. Takže poďme na to a môžeme začať ! Pomaly sa položte na zem s chrbtom rovnými na podložke.

  1. Nožnice

Položte si ruky na strany tela a zdvihnite nohy. Je veľmi dôležité, aby Vaše bedrá a celá spodná časť chrbta zostala tesne pritlačené k podložke. Týmto spôsobom neublížite svojmu chrbtu. Teraz pohybujte svojimi nohami ako keď strihajú nožnice. Otvárajte je čo najviac do široka to zvládnete. Tento pohyb vykonávajte po dobu približne minúty.

 

  1. Žabiaci

Z rovnakej pozície, päty spojte k sebe a kolená otvorte na šírku bokov. Pritiahnite päty k zadku a potom ich pretiahnite späť. Držte kolená čo najďalej od seba, aby ste čo najviac precvičili vnútorné stehná. Pokúste sa udržiavať po celý čas rovnakú vzdialenosť medzi Vašimi kolenami. Toto cvičenie robte po dobu približne minúty.

 

  1. Žabiaci s oddelenými pätami

Toto cvičenie je rovnaké, ako klasická verzia forggers, jediný rozdiel je, že musíte udržať päty od seba. Pokúste sa udržiavať rovnaký rozostup medzi pätami po celú dobu. Cvičenie vykonávajte po dobu približne minúty.

 

  1. Nohy hore a dole

Začnite s nohami hore, špičky smerujú von. Ruky nechajte po stranách tela a pomaly spúšťajte nohy dole, ale bez dotknutie sa podložky. Ako sa Vaše nohy pohybujú hore a dole, konštantne spájate päty a následne nohy opäť rozťahujete. Cvik opakujte po dobu približne minúty.

 

  1. Stierače

Položte sa na zem ramenami a nohy pokrčte v kolenách. Uistite sa, že Vaše panvicu smeruje k stropu. Päty dajte k sebe a ľavú nohu natiahnite dopredu a zdvihnite nad podložku. Pritiahnite špičku k telu, nemala by smerovať vpred a udržujte zadok nad podložkou. Teraz pohybujte ľavou nohou von a späť dovnútra. Nohy držte rovno a blízko nad podlahou, zadok čo najvyššie je to možné. Cvičenie vykonávajte po dobu minúty na každú nohu.

 

You Might Also Like