4 minúty denne a za 28 dní budete mať nové telo!

Výzvou , ktorú Vám predstavujeme dnes, prešlo mnoho ľudí po celom svete a potvrdili očakávaný výsledok: úplne nové telo!

Dosky sú základným cvičeniami pre posilňovanie strednej časti tela. Aj napriek tomu, že začiatočníci si môžu myslieť, že sú tieto cviky jednoduché a preskakujú je, dosky môžu poskytnúť neuveriteľné výsledky!

Toto cvičenie roztaví brušný tuk, posilní vnútorné a vonkajšie svaly chrbta, nôh a zadku. Dosky sú podobné, ako kľučky a posilňujú svaly zvnútra.

Počas tohto cvičenia, bude potrebné postupne zvyšovať dobu, po ktorú držíte telo v pozícii dosky, celkovo po dobu 4 týždňov. Na začiatku by ste mali vydržať po dobu 20 sekúnd a na konci sa zvládnete držať v pozícii dosky celé 4 minúty. V poslednej etape tohto plánu budete pripravení na nové výzvy, a vaša svalová sila sa výrazne zvýši. Aby ste toto cvičenie vykonávali správne, je potrebné udržať rovno polohu. Keď sa zdvihnete a oprite o prsty, alebo lakte, hornú časť tela by mala byť v jednej priamke.

Hlboko dýchajte, zapojte svaly brucha, hlavy a krku. Môžete udržiavať rovnováhu tým, že rozdelíte váhu tela do kolien a nôh, zatiaľ čo tlačíte nahor svaly zadku.

Akonáhle ste dosiahli správnej pozície dosky, jednoducho začnite zhlboka dýchať a držte pozíciu tak dlho, ako je to možné, aby ste splnili každý z 28-denných úloh.

DEŇ 1 – 20 sekúnd

DEŇ 2 – 20 sekúnd

DEN 3- 30 sekúnd

Deň 4 – 30 sekúnd

DEŇ 5 – 40 sekúnd

deň odpočinok

DEŇ 7 – 45 sekúnd

DEŇ 8 – 45 sekúnd

DEŇ 9 – 60 sekúnd

DEŇ 10 – 60 sekúnd

DEŇ 11 – 60 sekúnd

DEŇ 12 – 90 sekúnd

DEŇ 13 – odpočinok

DEŇ 14 – 90 sekúnd

DEŇ 15 – 90 sekúnd

DEN 16- 120 sekúnd

DEŇ 17 – 120 sekúnd

DEŇ 18 – 150 sekúnd

DEN 19- odpočinok

DEŇ 20 – 150 sekúnd

DEŇ 21 – 150 sekúnd

DEŇ 22 – 180 sekúnd

DEŇ 23 – 180 sekúnd

DEN 24- 210 sekúnd

DEN 25 odpočinok

DEŇ 26 – 210 sekúnd

DEŇ 27 – 240 sekúnd

DEŇ 28 – držať čo najdlhšie

You Might Also Like