4 cviky pre ploché brucho, vďaka ktorým získate vysnívanú postavu!

Keď väčšina ľudí hovorí o brušných svaloch , majú na mysli to, čo sa podobá vrcholku muffiny a preteká im cez pas príliš tesných nohavíc. Ale svaly na bruchu sú len súčasťou celku, ktorý poznáme ako stred tela. Ten tiež zahŕňa mnoho prepojených svalov, ktoré siahajú nahor po chrbte a preťahujú sa dole k pozadia a vnútorným stehnám hovorí Michele Olson, PhD, profesorka telesnej výchovy a cvičenie na Auburn University – Montgomery v Alabame.

Tu sú 4cviky , od jednoduchých až po vražedné, ktoré pre Vás urobí aj každodenné základné cvičenia zaujímavé!

Vykonávajte každý z nasledujúcich pohybov po dobu 30 sekúnd , odpočívajte 15 sekúnd medzi každý z nich. Raz opakujte celý okruh.

 

Začnite v hornej polohe dosky. Udržujte stred tela napnutie svalu a preneste pravú nohu za ľavé zápästie. Vráťte sa do štartovacej pozície. Opakujte na opačnú stranu. Toto je jedno opakovanie.

Plank 

Začnite v polohe dosky na predlaktí. Vytiahnite svoje telo hore do polohy kľučku tak, že napřímíte jednu ruku po druhej. Vydržte, potom sa rovnakým spôsobom vráťte späť na lakte. Toto je jedno opakovanie.

spúšťanie nôh

Položte sa tvárou nahor na podložku s rukami po stranách. Zdvihnite nohy do pravého uhla k trupu. Zatnite brucho a nohy napnite preč od hrudníka, priblížte je čo najviac k zemi. Váš chrbát sa nesmie prehnúť. Pritiahnite kolená späť k hrudníku a napnite späť do východiskovej pozície. Toto je jedno opakovanie.

Stierače

Položte sa tvárou nahor na podložku s rukami po stranách. Zdvihnite nohy do pravého uhla k trupu. Pomaly preklopte nohy na stranu, čo najnižšie to dokážete. Zdvihnite nohy opäť nahor a spustite ich na opačnú stranu v plynulom pohybe. Toto je jedno opakovanie.

Striedavý V-sed

Posaďte sa na zem, ohnite kolená a chodidlá položte na podložku. Ruky si položte na úroveň zadku pre lepšiu stabilitu, nahnite sa vzad do uhla 45 stupňov. Zdvihnite nohy, kým nie sú rovnobežne s podlahou, kolená pokrčené. Zatnite brucho, prevlečte pravú nohu vpred, potom ju vráťte. Opakujte s ľavou stranou. Toto je jedno opakovanie.

You Might Also Like