3 úžasné cvičenia, ktorými zaručene odstránite bolesti chrbta a precvičíte veľkú časť Vášho tela.

 

 

Ľahni si na chrbát, polož obe nohy na podlahu jedno koleno prelož cez pravú dolnú nohu alebo naopak a tlač nohu smerom k bránici a držte nohu po dobu 30 sekúnd. A to isté celé opačne.

Majte na pamäti, aby dolná noha bola uvoľnená .

  1.   Cvičenie je účinné tak, keď cítite svaly na chrbtici. Vtedy to znamená, že ste narovnaní. Držte sa v tejto polohe čo najdlhšie, ako sa Vám bude dať.

  1. Zoberte si loptičku. Najlepšia je tenisová. Rukou si pomáhajte aby nebola celá váha na loptičke. Striedajte ruky a panvu posúvajte opačne, ako ruku máte.

 

Všetky cvičenia sú tak jednoduché, že k ni nepotrebujete návod. Stačí si prečítať len pár riadkov 🙂 Každú z týchto polôh robte 5 minút a kedy budete vedieť, že ju cvičíte správne? Keď si svaly budete naťahovať tak, že vás budú ťahať alebo až páliť.

You Might Also Like