3 minútový 360-stupňový tréning brucha. Výsledky sú geniálne, vyskúšajte ho tiež!

Toto je superrýchle cvičenie zamerané na stred tela a oblasť brucha, ktoré môžete vykonávať kedykoľvek a kdekoľvek pre posilnenie a zoštíhlenie svojho pasu.

Tí z vás, ktorí sú posadnutí plochým bruchom, je čas sa rozlúčiť s problémami a vyskúšať túto novú zostavu. Tu je rýchla séria pohybov pre kardio a silový tréning, ktorú môžete vykonávať kedykoľvek máte voľnú chvíľu a chcete sa venovať posilňovaniu brušných svalov.

1 Plank na predlaktie s diskami

Začnite v pozícii dosky na predlaktí, zatnite brucho a položte si disky pod chodidlá, ktoré sú na šírku bokov.

Pritiahnite nohy k sebe a zdvihnite boky tak vysoko, ako to dokážete, zatnite brucho.

Vráťte sa do počiatočnej pozície a opakujte po dobu 30 sekúnd.

2 Z ľahu do sedu

Položte sa na chrbát, ruky si dajte za hlavu, nohy pretiahnuté a na šírku bokov, pod chodidlá si dajte jazdiace disky.

Zatnite brucho a posaďte sa, ohnite kolená a pritiahnite nohy k telu.

Vráťte sa do východiskovej pozície a opakujte po dobu 30 sekúnd.

3 Pretiahnutie vzad

Položte sa tvárou dole, ruky natiahnite vpred a položte ich na jazdiaci disky, pretiahnite nohy.

Zdvihnite hrudník z podlahy, pritiahnite ruky k telu.

Vráťte sa do pôvodnej pozície a opakujte po dobu 30 sekúnd.

4 Twist v kľaku

Začnite na všetkých štyroch, disky pod chodidlami. Zatnite brucho, zdvihnite kolená zo zeme, udržujte boky a ramená v jednej rovine.

Vytočte kolená doprava, vytočte chodidlá, udržujte rovný chrbát.

Opakujte na ľavú stranu a pokračujte po dobu 30 sekúnd.

5 Bočné Plank s výkopom

Postavte sa do pozície bočného dosky na pravom lakti, telo v jednej rovine, nohy pretiahnuté.

Natiahnite ľavú nohu pred telo a dotknite sa prstov na nohe ľavou rukou.

Vráťte sa do východiskovej pozície.

Vymeňte strany a pokračujte po dobu 30 sekúnd.

You Might Also Like