10 potravín, ktorým sa vyhnite, ak chcete ploché brucho, o ktorom ste vždy snívali

Všetci chceme ploché brucho , ale viete, že tou najťažšou časťou na ceste k jeho získanie je proces zbavenie sa brušného tuku? Cvičíte, snažíte sa prijať zdravé stravovacie návyky, ale v zrkadlách nevidíte viditeľné výsledky. Tvrdohlavý brušný tuk je stále tam a zdá sa, že nemá v úmysle nikam ísť.

Ak sa vám to zdá povedomé, my by sme chceli, aby ste vedeli viac o jedlách, ktorá stojí v ceste perfektnému bruchu , ktoré ste vždy chceli. Zostavili sme pre vás prehľadný zoznam potravín , ktorým sa v supermarkete oblúkom vyhnúť a tiež sa dozviete, prečo sú pre Váš sen prekážkou, aj keď sa niekedy tvári ako zdravé a nápomocné v chudnutí.

1) Vyhnite sa alkoholickým nápojom

Niektoré alkoholické nápoje sú bohaté na kalórie, ale tie tu nie sú hlavnými faktormi. Konzumácia alkoholu zvyšuje vašu chuť k jedlu a potláča tú časť mozgu, ktorá je zodpovedná za pocit plnosti. Takže bez ohľadu na to, ako ste plní, keď idete na pivo, zvyčajne ju doplníte občerstvením, že?

2) Vynechajte sýtené nealkoholické nápoje

Počúvame to po celú večnosť, ale je stále tak ťažké vzdať sa tohto zvyku. Ak sa ale chcete naozaj zbaviť brušného tuku, mali by ste prestať piť sýtené nealkoholické nápoje. Dokonca aj tie nízkokalorické spomaľujú váš metabolizmus a stimulujú vaše telo k získaniu tuku.

3) Nekupujte žuvačky

Keď zvykáme žuvačku, váš mozog a žalúdok dostávajú signály, ktoré ich pripravujú na príchod jedla. Ďalej žuvačka spôsobuje nadprodukciu žalúdočnej kyseliny a v dôsledku toho máte pocit, že máte hlad.

4) Držte diétu s nízkym obsahom sodíka

Pamätajte, že cukor a soľ by mali byť obmedzené na malé množstvo, najmä ak trpíte vysokým krvným tlakom. Nielen, že sú potraviny s vysokým obsahom sodíka škodlivé pre vaše zdravie, ale tiež si uchovávajú tekutiny, ktoré vám zabraňujú v účinnom spaľovanie tuku z brucha.

5) Rozlúčte sa s rýchlym občerstvením

Nie je žiadnym tajomstvom, že rýchle občerstvenie obsahuje príliš veľa kalórií, ktoré môžu priniesť rôzne zdravotné problémy, ale ak to nie je dosť presvedčivé pre to, aby ste sa vzdali tohto jedla, nezabudnite, že je rozhodne zodpovedné za tuk na vašom bruchu, ktorého sa chcete tak moc zbaviť.

6) Zabudnite na majonézu

Ak ste fanúšikom majonézy a majonézových šalátov, mali by ste vedieť, že táto pochúťka obsahuje najmenej 80% tuku. Najlepším riešením je výmena majonézy za rastlinné pyré alebo prírodné paradajkovou pastu.

7) Povedzte „Nie“ hranolkám

Rovnako ako máte rád toto jedlo, mali by ste sa ho čo najskôr vzdať. Vyprážané zemiaky, rovnako ako všetky ostatné vyprážané potraviny, fungujú ako huba, ktorá absorbuje nasýtené tuky. Verte tomu alebo nie, ale nasýtené tuky môžu skutočne ovplyvniť funkcie mozgu, takže nemôžete jasne myslieť na to, akú porciu si naberáte pri konzumácii takéhoto jedla. V dôsledku toho môžete zjesť až 30 zemiakov, bez toho aby ste si to všimli.

8) Žiadna ďalšia zmrzlina

Potraviny bohaté na cukor sa nutne zmení na brušný tuk, čo je najškodlivejšie tuk vo vašom tele.

9) Nejedzte potraviny, ktoré vás nafukujú

Dokonca aj tí najchudší ľudia môžu mať skôr viditeľné brucho kvôli jedlám, ktorá vyvolávajú črevné plyny, alebo žalúdočnú nevoľnosť. Pokiaľ sa jedná u vás o tento problém, vyvarujte sa takýmto potravinám a premýšľajte o dobrom tréningu, ktorý urýchli trávenie.

10) Neverte výrobkom bez cukru

Potraviny, ktoré obsahujú náhrady cukru, napríklad polyoly, majú význam len u ľudí s diabetom. Tieto výrobky bez cukru stále prispievajú k veľkosti brucha a ukladanie tuku.

You Might Also Like